یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین ساختن منزل و یا در حین بازسازی اتفاق بیوفتد، گرفتگی لوله با سیمان و یا مصالح ساختمانی است که یکی از شدید ترین گرفتگی ها در بحث لوله بازکنی به شمار می آید.
در این مطلب می خواهم راه برطرف کردن گرفتگی لوله با سیمان را برای شما بیان کنم تا در صورت برخورد با چنین مشکلی بدانید که باید چه کاری را انجام دهید.

در همین ابتدا به این نکته اشاره کنم که ساده ترین راه این است که اگر در تهران هستید با مراجعه به سایت لوله بازکنی شبانه روزی برچسب می توانید از خدمات لوله بازکنی در شرق تهران، غرب، شمال، جنوب یا دیگر مناطق تهران استفاده کنید. افراد متخصص لوله بازکنی با پیشرفته ترین تجهیزات قادر به رفع گرفتگی های شدید لوله های فاضلاب می باشند.

در زمان مواجهه با گرفتگی لوله با سیمان چه باید بکنیم؟

در زمان گرفتگی لوله با سیمان دو حالت پیش می آید یا اینکه سیمان هنوز تازه است و به راحتی می توان آن را از داخل لوله ها شست و برداشت، در این صورت می توانید به راحتی سیمان داخل لوله ها را برطرف کنید.

فقط به یاد داشته باشید که حتما سیمان یا مصالح ساختمانی را به خوبی بشویید به صورتی که داخل لوله چیزی باقی نماند.

رفع گرفتگی لوله با سیمان

البته اگر سیمان سفت شده باشد باید حتما با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی تماس بگیرید، در این صورت می توانید به سایت“برچسب barchasb” مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و تضمینی آن در سراسر تهران استفاده نمایید.

رفع گرفتگی لوله با سیمان زمانی که سیمان سفت شده است

شاید زمان گرفتگی لوله با سیمان اولین فکری که به ذهن شما خطور می کند این است که با محلول های اسیدی لوله بازکن این گرفتگی را برطرف کنید ولی خوب است بدانید که این گرفتگی ها به راحتی با این محلول ها برطرف نمی شود و باید حتما با فنر لوله بازکنی و با دستگاه لوله بازکن ارابه ای آن را باز کنید.

البته اگر می خواهید گرفتگی لوله با سیمان را با دستگاه ارابه ای برطرف کنید می توانید از خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، جنوب، شرق، غرب و دیگر مناطق تهران استفاده کنید. این خدمات کاملا تضمینی و مقرون به صرفه می باشند.

لازم است بدانید اسید لوله بازکنی نمی تواند تا عمق سیمان نفوذ کند و به همین دلیل فقط لایه رویی سیمان راتخریب می کند لذا برای رفع گرفتگی لوله با سیمان موثر نیست.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *