شاید برایتان سوال پیش بیاید که کفشور چیست؟ و در چه مواقعی ما به آن نیاز پیدا میکنیم! انواع کفشورها باعث تخلیه آب می شوند و آن را به لوله های فاضلاب انتقال می دهند تا از جمع شدن آب جلوگیری کنند. انواع کفشورها از تنوع خاصی برخوردار هستند.
کفشورها معمولاً در کف حمام، سرویش های بهداشتی و در صورت آبریزی در آشپزخانه ها جایگذاری می شوند. ما در این مقاله به معرفی انواع کفشورها و  کاربرد های آنها در مکان های مختلف می پردازیم.

به چه وسیله ای کفشور گفته می شود؟

کفشور از جمع شدن آب در کف ساختمان جلوگیری  کرده و تعبیه مناسبی را در چاه ها ایجاد می کند.
در ادامه درباره انواع کفشورها بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما چنانچه قصد خرید کفشور دارید اما به دلیل تنوع نمی دانید کدام نوع آن را انتخاب کنید، می توانید به نوشته مقایسه کفشور پلاستیکی و استیل مراجعه کنید؛ زیرا در این نوشته به بیان تمامی تفاوت ها بین این دو نوع پرداخته شده و مقاله های بسیاری در سایت برچسب در زمینه معرفی کفشورها وجود دارد که می توانید آن ها را قبل از خرید مطالعه نمایید.

گاهی ما با گرفتگی انواع کفشورها مواجه میشویم، اما نگران نباشید حل مشکلتان را به متخصصین سایت برچسب بسپارید. با مراجعه به این وب سایت و جستجوی محل زندگیتان به عنوان مثال لوله بازکنی برچسب منطقه ۱۷ از خدمات نزدیک ترین فنی کاران در هر محدوده تهران فوراً برخوردار شوید.

آشنایی با انواع کفشورهای موجود در بازار

از رایج ترین نوع آنها می توان به کفشورهای پلاستیکی و فلزی اشاره نمود. این کف شورها از جنس چدن هستند و از قدیم کاربرد داشته اند.
طراحان دکوراسیون داخلی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت زیبایی منزل شما علاوه بر با کیفیت بودن ، زیبایی محیط راهم برای شما در نظر گرفته اند. اما برای یک انتخاب مناسب باید ابتدا آشنایی با انواع کفشورها داشته باشید، اگر اولویت اصلی شما کاربران عزیز زیبایی محیط خانه باشد کف شور سرامیک خور را به شما پیشنهاد می کنیم.

کفشورهای مربعی و خطی بر اساس شکل ظاهری دسته بندی می شوند و شامل ساده و سرامیک خور می باشند و به طور کلی کفشورها از نظر جنس در دو دسته فلزی و پلاستیکی قرار دارند که باز این کفشورها از انواع مخصوص به خود برخوردار هستند.

معرفی کفشور مربعی

گفتنی است این نوع کفشور انواع متفاوتی دارد که عبارت اند از: ساده، سرامیکی، استیل ، پلاستیکی و… که پر کاربرد ترین آن همان کفشور مربعی ساده است. کفشور مربعی سرامیکی که ابعاد آن بین ۱۰ تا ۲۰ سانت است گرچه باید نوع و مدل آن را مورد توجه قرار داد.
اگر دنبال کفشوری با مقاومت بالامیگردید، میتوانید روی کفشور استیل ضدخش و کف شور برنجی از انواع کفشور فلزی حساب باز کنید.

آشنایی با کفشور خطی

کفشور خطی، کفشوری مدرن که با برخورداری از آن میتوانیم، حجم زیادی آب را به دلیل بزرگ تر بودن نسبت به بقیه ی کف شورها داخل چاه ها تخلیه کنیم. این کفشور در حیاط ها، پارکینگ ها، استخرها و در بعضی حمام های لوکس و مکان های عمومی کاربرد دارند.

طراحان برخی از این کفشورها برای هماهنگی بیشتر با کف سالن، حیاط، استخر و مکان های عمومی دیگر از سرامیک به جای تورهای مشبک استفاده می نمایند. زیبایی این کفشورها مثال زدنی است. نام این کف شور ، کفشور خطی مخفی است.

در هنگام خرید کفشور باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • انواع کفشورها تاثیر به سزایی در زیبایی خانه تان دارند از همین رو زمان خرید توصیه می شود کفشور هایی را برگزینید که نمای دکوراسیون ساختمان را دلخراش نکند.
  • کفشور حیاط تان را مقاوم در برابر تغییرات دما، فشار های متحمل شده از طرف ماشین، موتور و … انتخاب کنید چرا که با یک انتخاب نامناسب درجنس و نوع کفشور مشکلاتی برایتان ایجاد می شود.
  • پیشنهاد ما به شما برای انتخاب کفشور در مکان هایی با دمای زیاد یا برخورد مستقیم نور خورشید به سطح آن این است که کف شوری به غیر از کفشور پلاستیکی انتخاب کنید چرا که این نوع کف شور به راحتی مقاومت و سختی خود را از دست می دهد.
  • اگر برای مکانی که آب با سطوح برخورد فروانی دارد برای مثال استخر، پیشنهاد می شود اولویت تان کفشور خطی باشد.

اگر لوله فاضلاب منزل شما گرفت و آب از کفشور منزل شما بالا زد و شما مجبور به فنر زدن لوله شدید می توانید این کار را به تکنسین ها و لوله بازکنی های متخصص ما در تهران بسپارید. ما در سایت برچسب بهترین و نزدیک ترین لوله بازکن ها را در سطح شهر تهران به شما معرفی می کنیم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *