همانطور که میدانید همیشه برای حل مشکلاتی مثل گرفتگی لوله لازم نیست به سراغ روش‌های پر هزینه بروید گاهی اوقات روش های خانگی بسیار آسانی وجود دارد یکی از کارآمدترین روش های خانگی باز کردن لوله با سرکه می باشد.

 باز کردن لوله با سرکه؛ یک روش خانگی لوله بازکنی

سرکه یک نوع ماده اسیدی و ارزان و بی خطر می باشد که می توان به کمک آن گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف کرد. ترکیب جوش شیرین با سرکه می تواند ماده شیمیایی قوی تولید کند که به باز کردن لوله فاضلاب شما سرعت می بخشد.

قبل از اینکه به سراغ روش باز کردن لوله با سرکه به همراه دیگر ترکیبات خانگی ارزان قیمت برویم بهتر است بدانید که سایت برچسب با معرفی تکنسین های مجرب در سراسر تهران دغدغه شما را برای پیدا کردن یک لوله بازکنی معتبر و تضمینی برطرف کرده که به عنوان مثال برای استفاده از خدمات به روز  لوله بازکنی ستارخان با استفاده از دستگاه های مجهز می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید و یا اگر این درخواست مربوط به منزل دوستان و یا آشنایان شما می باشد می توانید از طریق صفحه لوله بازکنی ستارخان منطقه مورد نظر خود را در سایت برچسب وارد کرده و نزدیکترین لوله بازکن به خود را تنها با یک تماس به محل مورد نظر فرا بخوانید.

برای استفاده از این روش ابتدا یک فنجان از جوش‌شیرین را در لوله فاضلاب بریزید سپس مقداری سرکه را به آن اضافه کنید در اثر واکنش این دو ماده یک فورانی کوچک به سمت بالا خواهید داشت در این هنگام باید برای جلوگیری از خروج مواد راه خروجی را ببندیم بعد از حدود ۳۰ دقیقه آب جوش را به آن اضافه کنید مدتی صبر کنید تا ترکیبات محلول لوله بازکن در لوله بماند و شما پس از آن خواهید دید که این محلول اثرگذاری خوبی داشته است.

علاوه بر ستارخان شما می توانید خدمات لوله بازکنی قیمت مناسب و تضمینی را همانطور که قبلاً هم به آن اشاره کردیم در سراسر تهران تنها با یک تماس دریافت کنید شما از طریق همین صفحه می توانید به خدمات لوله بازکنی مجیدیه دسترسی نیز داشته باشید زیرا این افراد با چندین سال سابقه بهتر می توانند نوع گرفتگی را برای شما تشخیص دهند و با استفاده از روش های مطمئن تر به رفع آن بپردازند.
هدف ما سرعت بخشیدن به کار شما با حداقل هزینه می باشد. زیرا اگر گرفتگی لوله به حدی برسد که دیگر روش های خانگی هم جوابگوی رفع آن نباشد ممکن است متحمل به پرداخت هزینه های بسیاری شوید که در برخی مواقع حتی شاید نیاز باشد تا سیستم لوله کشی منزلتان را عوض نمایید.

آشنایی با روش باز کردن لوله با سرکه و نمک

علاوه بر روش باز کردن لوله با سرکه و یا به همراه جوش شیرین یکی دیگر از ترکیبات خانگی موثر استفاده از محلول سرکه و نمک می باشد. ابتدا یک سوم فنجان از هر دو ماده را با هم ترکیب کنید و داخل لوله فاضلاب بریزید بر اثر ترکیب آنها نوعی جوشش اتفاق می افتد و گازی خارج می شود حدود یک ساعت بعد آب جوش را با فشار زیاد اضافه کنید و منتظر بمانید سپس باز شدن گرفتگی را مشاهده کنید.

در صورتی که گرفتگی شدید بود و پس از امتحان کردن روش باز کردن لوله با سرکه و نمک، صبح دوباره با گرفتگی مواجه شدید، با مراجعه به سایت برچسب و پیدا کردن منطقه خود، مثلا لوله بازکنی در شریعتی، با فنی کارهای باتجربه ما تماس گرفته و مشکل را با آن ها در میان بگذارید و از خدمات لوله بازکنی با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت بهرمند شوید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *