امروزه این خبر که شرکت های تولید کننده پودر لباسشویی داخل محصول خود برای زیاد شدن وزن آن از نمک استفاده می کنند، تیتر خیلی از خبرگزاری ها شده اما آیا می دانستید که لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک خود یک روش خانگی برای بازکردن لوله ها به حساب می آید؟

شما در این مقاله می توانید با روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب با پودر لباسشویی و نمک آشنا شوید و از این روش خانگی استفاده نمایید.
البته همین ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که گرفتگی های شدید به هیچ عنوان با روش های خانگی باز نمی شود و نیاز به ابزار و لوازم خاص دارند که تکنسین های لوله بازکنی برچسب تمامی آنها را دارا می باشند.

لذا اگر شما در طرشت تهران هستید کافی است برای استفاده از خدمات لوله بازکنی طرشت به سایت برچسب مراجعه کنید و فقط با یک تماس با لوله بازکن های ما در سایت برچسب از خدمات ما استفاده نمایید.

نحوه لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک

در درجه اول باید بدانید که روش لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک بیشتر برای سینک ظرفشویی و روشویی و یا کفشور حمام که به وسیله چربی ها و مواد زائد بسته می شوند مناسب است.

در این روش ابتدا مقداری نمک و پودر لباسشویی را با هم مخلوط کنید تا به صورت یک خمیر بسیار شل در بیاید تا حدی که بتواند وارد لوله سینک و یا کفشور شود و بعد آن را، وارد لوله گرفته شده کنید و یک شب تا صبح صبر کنید.
در محله آخر آن را با آب داغ به صورت کامل از درون لوله بشویید به صورتی که لوله کاملا تمیز شود.

نحوه لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک

ولی اگر گرفتگی لوله منزلتان شدید است این روش اصلا کار ساز نیست و بهترین راه برای شما عزیزان تهرانی این است که به سایت برچسب مراجعه کنید و ازخدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی تضمینی استفاده نمایید.

لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران می تواند برای شما بهترین و نزدیکترین لوله بازکن ها در هر کجای تهران را معرفی کند تا با یک تماس شما با آنها، این افراد خودشان را نیم ساعته به شما برسانند. شما می توانید با تماس با لوله بازکن های برچسب از خدماتی ارزان و تضمینی استفاده نمایید.

استفاده از پودر لباسشویی و نمک برای شستن لباس مناسب نیست!

لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک روشی است که کارشناسان و متخصصین سایت برچسب آن را معرفی کردند و به صورت تجربی و علمی به آن رسیده اند.
ولی باید این را بدانید که برای شستن لباس ها، این محلول به کار نمی آید و مناسب نیست چرا که نمک موجود در این ترکیب می تواند هنگام واکنش دادن الیاف لباس را از بین ببرد.

لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک یا شست و شو با پود لباسشویی و نمک؟

اگر شما در شهر تهران هستید بهتر است در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان از روشهای لوله بازکنی در منزل که در سایت برچسب به آن اشاره شده است استفاده کنید، ولی اگر این گرفتگی شدید است باز هم نگران نباشید چرا که سایت برچسب در شمال تهران و دیگر مناطق تهران در خدمت شماست.

اگر شما در شمال تهران هستید، با جستجوی نام شمال تهران در سایت برچسب می توانید از خدمات لوله بازکنی شمال تهران در نزدیکی منزل خودتان استفاده کنید.

در روش لوله بازکنی با پودر لباسشویی و نمک از محلول های اسیدی استفاده نکنید چرا که گازهای سمی بیشتری تولید می کنند و موجب خطرات زیادی می شوند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
شتر گلو

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *