مدت زمان زیادی است که استفاده از توالت فرنگی در ایران رواج پیدا کرده و افراد زیادی هستند که از آن استفاده می کنند ولی تنها مشکلی که توالت فرنگی دارد گیر کردن لوله های آن است.

بهترین راه برای بازکردن لوله های توالت فرنگی فنر زدن توالت فرنگی است. ما قصد داریم روش صحیح فنر زدن توالت فرنگی را بیان کنیم تا خودتان بتوانید به سادگی از پس گرفتگی توالت فرنگی منزلتان بر آیید.

البته شما می توانید با مراجعه به سایت برچسب و مطالعه مقاله آموزش فنر زدن توالت فرنگی به صورت اصولی تر و بهتر با این مسئله آشنا شوید .

فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی

برای فنر زدن توالت فرنگی ابتدا باید یک نفر لوله بازکنی دستی را از مغازه های رنگ و ابزار تهیه کنید.

بعد از تهیه فنرمناسب، سر فنر را با دست داخل توالت فرنگی نمایید تا به گرفتگی توالت فرنگی برسید. و هنگامی که به گرفتگی رسیدید با چرخاندن فنر به سمت عقربه های ساعت می توانید خیلی ساده گرفتگی را برطرف کنید.

فنر زدن توالت فرنگی

البته راه کار ساده تر برای بازکردن لوله توالت فرنگی این است که از خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده نمایید. شما با مراجعه به سایت برچسب می توانید نزدیک ترین و ماهرترین لوله بازکن به خودتان را در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیدا کنید.

چند نکته در مورد فنر زدن توالت فرنگی

در هنگام فنر زدن توالت فرنگی حتما مراقب باشید که به هیچ عنوان فشار زیادی بر روی فنر اعمال نکنید، چرا که ممکن است به توالت فرنگی آسیب برسید.

همچنین توجه کنید که اگر قبل از فنر زدن از آب گرم و مواد شوینده استفاده کنید بهتر است، چرا که باعث میشود گرفتگی نرم تر شود بایک بار فنر زدن توالت فرنگی برطرف شود.

اگر در تهران هستید و توالت فرنگی شما گرفته است می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات شبانه روزی آنها در سراسر تهران، مثل خدمات لوله بازکنی در شمال تهران یا دیگر مکانهایی که به شما نزدیکتر است استفاده کنید.

حتما به یاد داشته باشید که از روشهای غیر معمول برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده نکنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *