وجود سرویس بهداشتی در تمام منازل یک امر مهم است و وجود فلاش تانک هم درکنار آن یک امر ضروری است تجمع و رسوب شدن فضولات در لوله باعث مسدود شدن چاه فاضلاب میشود که فلاش تانک با فشاری که از طریق وارد کردن آب بوجود می آورد مانع آن میشود.
مسدود شدن چاه فاضلاب مشکلات جدی ای را برای ساکنین یک محل بوجود می آورد و هزینه بسیار زیادی را روی دست افراد میگذارد جدای از اینها باعث بروز بوی بد و نامطبوع در محل میشود تمام این دلایل وجود یکی از انواع فلاش تانک را در منزل یا محل کار به امری مهم تبدیل میکند.

نحوه کار انواع فلاش تانک چگونه است؟

بطور کلی ساختار یک فلاش تانک محفظه ای فلزی یا پلاستیکی است که آب را در آن ذخیر میکنند و پس از کشیدن ضامن آب ذخیره شده در آن با فشار زیاد وارد چاه شده و فضولات را از سر راه برمیدارد توالت را میشوید و از بوجود آمدن بوی بد نیز جلو گیری میکند در بیشتر اوقات ما فلاش تانک های روکار را دیده ایم که از یک محفظه و لوله آبی که تا سنگ توالت کشیده شده است تشکیل شده اما یک نوع دیگر هم وجود دارد با عنوان توکار که مخزن و لوله های آن در دیوار قرار گرفته و در دید ما نمی باشند.

اما در صورت بروز گرفتگی چاه فاضلاب و خرابی هر یک از انواع فلاش تانک اصلا نگران نباشید سایت برچسب با ارائه خدمات در سریع ترین زمان بطور تضمینی و با کم ترین هزینه مشکل شما را به فنی کاران متخصص میسپارد. که با کلیک بر روی آدرس https://barchasb.net/tehran/saadat-abad/ می توانید به شماره و اطلاعات این افراد دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز با آنها جهت بازدید از محل هماهنگ نمایید.

استفاده از انواع فلاش تانک چه مزایایی دارد؟

سعی کردیم در این بخش مزیت استفاده از انواع فلاش تانک را برای عزیزانی که میخواهند دستگاه خود را تعویض و تعمیر نمایند به صورت مختصر بیان کنیم این مزایا عبارتند از:

  • کاهش مصرف آب
  • کاهش مشکلات بهداشتی و عفونی
  • نوع توکار فلاش تانک فضایی را اشغال نمیکند
  • فلاش تانک خودکار باعث جلوگیری از دخالت دست میشود
  • در فلاش تانک آنتی باکتریال عمل ضدعفونی انجام میشود
  • و…

یادتان باشد در صور بروز هرگونه مشکل در کارکرد لوله های منزل خود کافیست به سایت برچسب مراجعه کرده و با جست جوی منطقه مورد نظر به عنوان مثال اگر در شما تهران زندگی می کنید با افراد متخصص لوله بازکنی سعادت آباد تماس گرفته و مشکلتان را حل کنید.

آشنایی با انواع فلاش تانک ها

از آنجا که امروزه تصور سرویس بهداشتی بدون استفاده از یکی از انواع فلاش تانک بسیار سخت است و وجود آن در هر خانه ای الزامی می باشد سعی نمودیم تا در اینجا شما را با انواع فلاش تانک آشنا بسازیم تا پس از بررسی قیمت ها و انتخاب مناسب ترین آنها در صورتی که تمایل به دریافت خدمات تعمیر و نصب انواع فلاش تانک از سایت برچسب بودید بتوانید از طریق کلیک بر روی لینک فوق به شماره تماس نزدیکترین افراد فنی در این زمینه دست یابید.

استراکچر وال هنگ یکی از انواع فلاش تانک

فلاش تانک ها عموماً در دو نوع توکار و روکار در کارخانه ها تولید می شوند. از نوع روکار در توالت های ایرانی و از نوع توکار برای توالت های ایرانی و فرنگی استفاده می شود. این نوع فلاش تانک ها فقط از نظر نصب با هم متفاوت می باشند و یکی از انواع فلاش تانک توکار وال هنگ است که محفظه درون دیوار قرار گرفته و چیزی از آن دیده نمیشود. دو زمانه، دو مخزنه، آنتی باکتریال، اتوماتیک و غیره از دیگر انواع فلاش تانک می باشد.

  • فلاش تانک دو زمانه: دو زمانه امکان تخلیه آب به مقدار مورد نیاز را میدهد.
  • فلاش تانک دو مخزنه: دو مخزنه که دارای ۲ مخزن است و میتواند مانند نوع دو زمانه در دو مرتبه اب را تخلیه کند.
  • فلاش تانک آنتی باکتریال:  این نوع فلاش تانک به نام آنتی باکتریال خاصیت ضد میکروبی دارد.

فلاش تانک اتوماتیک بهترین نوع فلاش تانک است چرا که دست در آن دخالتی ندارد و به صورت خودکار پس از باز و بسته شدن در سرویس بهداشتی آب را تخلیه میکند.
ساختار انواع فلاش تانک محفظه ای پلاستیکی یا فلزی است که آب در آن ذخیره می شود و پس از استفاده از دستشویی با کشیدن ضامن آن آب ذخیره شده با فشار زیادی وارد چاه فاضلاب شده و فضولات را از سر راه بر می دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *