بررسی علل ریزش چاه های فاضلاب قدیمی

محاسبه علل ریزش چاه های فاضلاب دیرین

چاه فاضلاب بعد از مدتی استعمال از در بین میرود و دیواره های آن در گیر ریزش می شود . این دستور با سپری شد سالهای مضاعف سبب تخریب بی نقص دیواره چاه شده و حفره ای وسیع در تحت ساختمان تولید می نماید که‌این حفره هر لحظه قابلیت و امکان ریزش دارااست .

بررسی علل ریزش چاه های  فاضلاب قدیمی

چاه فاضلاب قدیمی و خطری برای ساکنین

وجود چنین حفره ای خطری همیشگی را برای ساکنین ساختمان بوجود می‌آورد . برای دوری از این نقص‌ می بایست گذشته از مالامال شدن چاه آن را تخلیه کرد و با سپری شد سال های مضاعف آن را تعمیر و ترمیم کرد . این کاری است که موسسات لوله بازکنی و تخلیه چاه انجام میدهند . کار دارای اهمیت موسسات تخلیه چاه و لوله بازکنی رسیدگی به شرایط چاههای فاضلاب ساختمان است . بدین معنا که در‌صورتی‌که چاه فاضلاب مالامال شود آن را تخلیه می نمایند و در‌صورتی‌که چاه نیاز به ترمیم و تعمیر داشته باشد این کار را انجام می‌دهند . پس می بایست از موسسات تخلیه چاه برای بهبود شرایط چاه استعمال کرد .

بررسی علل ریزش چاه های  فاضلاب قدیمی

عملیات ترمیم و تعمیر چاه های قدیمی وچاه های قابل ریزشی

کمپانی مجریان با دور اندیشی از شرایط چاههای کهنه و دیرین توان تعمیر و ترمیم این مدل چاه ها را دارااست . نیروهای کارشناس کمپانی با تحلیل شرایط چاه در شکل لزوم مبادرت به ترمیم آن می نمایند . هر نوع چاه کهنه و ریزشی را به ما بسپارید تا آن را ترمیم کنیم . با ترمیم چاه آن را به چاه جدید تبدیل نمایید . ما توان ترمیم هرگونه چاه دیرین را داریم . ترمیم چاه , تعمیر چاه کهنه , مرمت چاه ریزشی , حفر چاه , تخلیه چاه , دوری از ریزش چاه , تطهیر و جدید سازی چاه , لایروبی چاه و کف تراشی آن , تراش چاه کهنه , تطهیر منهول و سپتیک اعم از توان های ماست .

زود پرشدن چاه های فاضلاب و تخلیه چاه فاضلاب

چاه فاضلاب ساختمان های دیرین هر سال نیاز به بازدید دارا هستند تا مقدار حجم فاضلاب مو جود در چاه , نیاز چاه به تخلیه چاه , نشتی چاه فاضلاب برای دوری از ریزش و مالامال شدن چاه فاضلاب سنجیده شود . تخلیه چاه , تخلیه چاه دستشویی , رفع گرفتگی چاه دستشویی , تخلیه چاه فاضلاب

یک کدام از شیوه های تشخیص مالامال شدن چاه فاضلاب بوی بد حریم چاه میباشد . در‌صورتی‌که چاه بازه ها گرفته باشد حریم آن در گیر نشتی می شود و طولانی شدن فرصت مالامال بودن چاه سبب ساز ریزش دیواره های حریم آن خواهد شد . با پرشدن چاه فاضلاب , آب دستشویی به راحتی تخلیه نشده و نقص‌ ساز می شود .

بررسی علل ریزش چاه های  فاضلاب قدیمی

تخلیه چاه تهران , تخلیه چاه فاضلاب درتهران

در شکل پیدایش این موردها اشخاص به سراغ موسسات تخلیه چاه رفته و با تخلیه چاه فاضلاب برای بازه کوتاهی دیگر دستشویی منزلشان در گیر گرفتگی نمیشود . ولی بعد از سپری شد بازه کوتاهی چاه فاضلاب مجدد در گیر گرفتگی می شود و با انجام آنالیز های اضطراری مشخص و معلوم می شود که چاه مجدد مالامال شده‌است . تخلیه چاه و لوله بازکنی در اشرفی اصفهانی فوری

علت زود پردن چاه فاضلاب چه است؟ چرا کارائی چاه دیگر نظیر دیرین نیست؟ راه حل ی کار چیست؟

تخلیه چاه دستشویی , رفع گرفتگی چاه , تخلیه چاه فوری

کلیه این ایرادات شیوه حلی بی آلایش ای دارااست .

چگونگی انجام لایروبی چاه های فاضلاب و مزایای این کار:

فاضلاب منازل دیرین بعد از سپری شد سالیان طولانی در دیواره های چاه فاضلاب رسوب می نمایند و رفته رفته موجب کاهش حجم انباره ی چاه میشوند . لایروبی چاه و لوله بازکن خیابان ولیعصر تهران

این رسوبات به دیواره های چاه چسبیده و براحتی با تخلیه چاه فاضلاب قطع نمیشوند . از این رو با تخلیه چاه فاضلاب صرفا پاره ای از مواد فاضلاب چاه از آن بیرون شده و میزان متعددی دیگر هنوز در چاه فاضلاب مو جود میباشد . این دستور موجب می شود که آب فاضلاب نتواند به داخل زمین نفوذ نماید و در فیض گرفتگی پر سرعت چاه فاضلاب را به‌دنبال خواهد داشت .

از سایر عواملی که موجب زود مالامال شدن چاه فاضلاب می شود زمین نامطلوب میباشد . در‌صورتی‌که متاع خاک به طوری باشد که آب نتواند در آن براحتی نفوذ نماید چاه مکررا در طی بازه کوتاهی مالامال می شود . این نوع چاه ها هم با لایروبی به وسیله اشخاص ماهر میتوانند تعمیر شوند .

لایروبی چه‌گونه انجام می گیرد؟

بعد از آنکه چاه فاضلاب کاملا تخلیه شد , اشخاص ماهر در موسسات تخلیه چاه با محافظت اصول ایمنی و تجهیزاتی نظیر دستگاه های لجن کش و کف کش با مته هایی منحصر رسوبات چسبیده به دیواره های چاه را تراش زدایی کرده و آنگاه با تانکرهای مکنده و دستگاه لجن کش چاه را تطهیر می کنند .

مزایای لایروبی چاه فاضلاب :

لایروبی چاه فاضلاب مزایای متعددی دارااست که یک کدام از آن دوری از مالامال شدن دوباره چاه تا بازه ها میباشد . با لایروبی چاه فاضلاب حجم چاه ارتقا یافته و دیگر نیازی به حفر چاه تازه نمیباشد . بعد از کف تراشی و لایروبی , چاه مجدد به صورت اول خویش بازخواهد گشت و کارائی آن مجدد ارتقا میباشد . تخلیه و لایروبی چاه منطقه تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *